Október je každoročne oslavou školských knižníc, ich významu a prínosu pri vzdelávaní detí. Hlavnou myšlienkou je podpora vzťahu žiakov ku knihám, školskej knižnici, čítaniu a poznávaniu. Témou podujatia bola „Školská knižnica – priestor pre zábavné a aktívne učenie“. Tento rok sa zapojili všetci žiaci I. stupňa. Práca a rôzne aktivity sa niesli pod názvom „Čo očká prečítali, rúčky vyrobili“ Prváci pracovali formou tvorivej dramatiky na motívy rozprávky HRNČEK VAR! a vymaľovali si svoje hrnčeky s obľúbenými jedlami. Druháci šikovne šupli ježibabu do pece ako to urobili Janko a Marienka z MEDOVNÍKOVEJ CHALÚPKY a vyrobili leporelo k tejto rozprávke. Tretiaci sa zoznámili s knihou Jozefa Čapka ROZPRÁVKY O PSÍČKOVI A MAČIČKE a pre stratenú bábiku vyrábali postieľku. Beta Analfabeta z knihy J. Uličianského ANALFABETA NEGRAMOTNÁ uvidela svetlo sveta vďaka šikovným štvrtáckym ručičkám a pozorným očkám. V knižnici vládla radostná, pracovná atmoféra a výsledky stáli zato.
Mgr. J. Rumanová
Október je každoročne oslavou školských knižníc, ich významu a prínosu pri vzdelávaní detí. Hlavnou myšlienkou je podpora vzťahu žiakov ku knihám, školskej knižnici, čítaniu a poznávaniu. Témou podujatia bola „Školská knižnica – priestor pre zábavné a aktívne učenie“. Tento rok sa zapojili všetci žiaci I. stupňa. Práca a rôzne aktivity sa niesli pod názvom „Čo očká prečítali, rúčky vyrobili“ Prváci pracovali formou tvorivej dramatiky na motívy rozprávky HRNČEK VAR! a vymaľovali si svoje hrnčeky s obľúbenými jedlami. Druháci šikovne šupli ježibabu do pece ako to urobili Janko a Marienka z MEDOVNÍKOVEJ CHALÚPKY a vyrobili leporelo k tejto rozprávke. Tretiaci sa zoznámili s knihou Jozefa Čapka ROZPRÁVKY O PSÍČKOVI A MAČIČKE a pre stratenú bábiku vyrábali postieľku. Beta Analfabeta z knihy J. Uličianského ANALFABETA NEGRAMOTNÁ uvidela svetlo sveta vďaka šikovným štvrtáckym ručičkám a pozorným očkám. V knižnici vládla radostná, pracovná atmoféra a výsledky stáli zato.
Mgr. J. Rumanová